czwartek, 3 listopada 2016

Za oknem zimno i wietrznie, ale jeszcze pamiętamy o wakacjach...


Drodzy Uczniowie,



piszę do Was, gdyż chciałbym opowiedzieć o moim rodzinnym wyjeździe do Chorwacji. Wybrałem się tam z mamą, tatą, siostrą oraz ciocią i jej córką. Podczas tego pobytu zaskoczyło mnie wiele rzeczy. Kilka z nich postaram się opisać w tym liście.



Wyobraźcie sobie, że Chorwacja leży nad Morzem Adriatyckim, które otaczają liczne skały. Z tego powodu znajdują się tam plaże kamieniste tak samo jak dno morza.  Na tych skałach mieszkają jeżowce. Są to małe kolczaste kulki. Dlatego w Adriatyku można kąpać się tylko w specjalnym obuwiu. Kolejną rzeczą, która mnie zaskoczyła było tamtejsze jedzenie, czyli owoce morza. Najbardziej zajadałem się smażonymi kalmarami. Zainteresował mnie też podwodny świat, który miałem okazję poznać. Każdą chwilę poświęcałem nurkowaniu i wtedy podziwiałem różne kształty muszli, w których mieszkały kraby, ślimaki a nawet małże.



Chorwacja to piękny kraj. Mam nadzieję, że kiedyś jeszcze tam wrócę. Z chęcią odwiedziłbym też inne nieznane mi miejsca.



                                                                                       Pozdrawiam Was

                                                                                       Kajetan Płuszewski kl. 4c

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz