środa, 28 września 2016

Nasze wspomniania z wakacji

                                  Drogie Koleżanki i Koledzy!
 
    Na wstępie mojego listu serdecznie Was pozdrawiam. Piszę, gdyż pragnę opowiedzieć Wam           o moich wspomnieniach z wakacji.
    Razem z rodziną byliśmy w Jarosławcu nad morzem. Pogoda dopisywała. Codziennie chodziliśmy na plażę. Zwiedzaliśmy też dużo okolicznych miejscowości. Z wakacyjnych wspomnień najbardziej zapamiętam wycieczkę do parku wodnego, który nazywa się "Panorama Morska". Był tam basen        z rwącą rzeką oraz z falą morską. Frajdę sprawiły mi też ogromne zjeżdżalnie. Jednak najbardziej podobały mi się gejzery wodne. Po całym obiekcie przechadzali się ludzie, którzy byli przebrani za różnych bajkowych bohaterów. Dodatkowo w swoich dłoniach trzymali żywe, kolorowe papugi.Szczęście Szkoda tylko, że czas spędzony w tym magicznym miejscu tak szybko minął. Niestety wszystko, co dobre, szybko się kończy.
      Trochę się rozmarzyłem pisząc ten list. Wakacje dobiegły już końca i rozpoczął się nowy rok szkolny, który mam nadzieję również będzie atrakcyjny. Bardzo serdecznie pozdrawiam wszystkich, którzy przeczytają mój list. Ciekawy jestem jak Wy spędziliście wakacje.
 
                                                                                                            Do zobaczenia w szkole,
                                                                                                            Mateusz Budzik kl. 4a

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz